Diş İmplantı

Diş implantı eksik dişlerin tedavisinde kullanılır.

Diş implantı eksik dişlerin tedavisinde kullanılır. Çene kemiğine yerleştirilen vidaların üzerine protez diş yerleştirilir. Titanyumdan yapılan vidalar, çene kemiğine sabitlenir. Böylece eksik dişin boşluğu doldurulur.

İmplant tedavisi sırasında komşu dişlerin kesilmesi gerekmez. Bu nedenle avantajlıdır. İmplant dişin kullanımı kolaydır. İmplant diş ile rahat bir şekilde yemek yenebilir, konuşulabilir.

Özel İzmirdiş Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Hizmetlerimiz

S. S. S.

Sizlerden Sıkça Aldığımız Sorular.

Tedaviden önce ağız ve çene yapısı kontrolü için röntgen çekilir. Çene ve dişlerin ölçüsü alınır. Diş kontrolü gerçekleştikten sonra tedaviye geçilir. Tedavi hastaya hafif bir sedasyon verilerek başlar. İmplantların yerleştirilmesi için tek aşamalı veya iki aşamalı olmak üzere 2 farklı yöntem kullanılır.

Tek aşamalı yöntemde implant yerleştirildikten sonra geçici olarak implanta bir başlık takılır. İki aşamalı işlemde ise implantın üzeri diş eti ile kapatılarak iyileşmesi beklenir. Her iki yöntemde de implantın güvenliği için geçici bir köprü yerleştirilir. Alt çenenin 6 ay, üst çenenin ise 3 aylık bir sürede iyileşmesi beklenir.

Diş implantı 18 yaş üstü bireylere uygulanmaktadır. Çene ve yüz gelişimini tamamlamış herkese diş implantı yapılabilir. Çene yapısının implanta uygun olup olmadığı çekilen röntgen ile anlaşılır. Tedavi uygulanacak kişi şeker hastasıysa tedaviye başlanması için hastalığının düzene girmesi beklenir. Kan sulandırıcı ilaç kullananlar içinse tedaviden önce ilaçları almayı bırakmalıdır.

0 +
Mutlu Müşteri

İzmir’de ağız ve diş sağlığı kliniği alanında uzman doktor kadromuz ve dinamik ekibimiz sayesinde hizmet kalitesini alışılmışın dışına taşıyoruz.

0 +
Yıllık Tecrübe

İzmir'de Sağlıkla Gülümsemenin Adresi

Neden Biz ?

Özel İzmirdiş Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Uzman Diş Doktorları

Her biri alanında uzman diş doktoru kadromuz ve son teknoloji cihazlarımızla sizi memnun tutmak için hizmetinizdeyiz.

İzmir'in Gözdesi

Yeşilyurt ve Karşıyaka, başta olmak üzere birçok ilçede büyümeye devam ederek hizmet kapsamımızı ve şubelerimizi her geçen gün bir adım daha büyüterek tüm İzmir için hizmetinizdeyiz.

%100 Memnuniyet

Hastalarımızın sağlığı ve konforu ile yakından ilgileniyoruz.

Üstün Hizmet

Felsefemiz hizmet kalitemizi hep bir adım öteye taşımaktır.

Sizi Önemsiyoruz

Polikliniğimizde önceliğimiz hastalarımızın memnuniyetidir.

Sürekli Gelişim

Zamanın getirdiği güncel teknik ve tedavileri takip ediyor, uyguluyoruz.